Presents.

Igår firades ju min födelsedag med dunder och brak, det blev firande på Bamboo så fort klockan slog 00.00, after eight-kladdkaka med grädde och té på sängen efter att jag väckts utav skönsång, gymbesök och fika på Tinderbox. Med andra ord;bättre kan man inte ha det! Här kommer lite bilder på det fina jag fick igår.


En cupcake-maker från tjejerna, en krysstidning och kexchoklad från familjen (det finns bara två kvar...), kort från tjejerna, familjen, mormor och morfar och ett litet från familjen igen, en blombukett från mig själv och den jättefina som familjen skickade mig! 
Kommentarer
Postat av: boosse

Jag skäms! Jag VISSTE att det var någon som fyllde år den 17. Det var ju du såklart! Kom på det nyss och skyndade mig in här för att kolla efter. Ett stooort grattis waaay too late. Ser i dina inlägg att du hade en fin födelsedag, det är toppen! Nästa år kommer jag inte att glömma dig! Kram It's toooooo laaateee tooo apologiiiizee

2012-09-21 @ 23:41:32
Postat av: mamma

Cupcake-maker, häftigt!

Svar: ja den ska bli kul att prova.
None None

2012-09-23 @ 17:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0