Football!

Något som jag och "brorsorna" hittade på när de var och besökte mig på lovet var att gå och titta på fotboll. Det blev Rangers vs. Clyde och även om det inte var min första match så var det inte långt ifrån, och jag hade inte någon direkt koll på vad som pågick på planen. Det här med att hålla skillnad på vad som är ballonger och vad som är fotbollen är inte riktigt min grej, men jag ska vara glad att de i alla fall inte pratar svenska i detta land, så de inte hörde mina något idiotiska frågor och kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Malin Baltzar

Ja, det underlättar ju en del ;) Är det fyra credits eller fyra ämnen du ska läsa..?

Flygrädd ja, och vi pratar inte lite obehagskänslor, om jag inte stoppar i mig tillräckligt med Valium så får jag riktigt otäcka panikattacker och det är INTE kul när man sitter på ett flyg i 8-9 timmar. Men det brukar gå bra, tabletterna hjälper en hel del. Man får räkna med mellanlandningar oavsett så Island, Boston låter inte så illa trots alls. När blir det avresa nu då?

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig angående Raleigh, jag har bara varit där några få gånger och då inte haft tid för sightseeing... Men om du någonsin bestämmer dig för att åka ut till kusten har jag desto mer att tipsa om ;)

2013-04-26 @ 02:48:28
URL: http://malinbaltzar.wordpress.com
Postat av: mamma

Alltså, vilken division spelsr Rangers i? Det ser ut att vara en rejäl arena. Nu när du hittar dit Frida, kan vi kanske göra ett besök där framöver???

2013-05-05 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0