i don't want the world to see me.

Då var vi här igen, mina naglar och jag. Efter att ha lagat både mega-hamburgare (tänkte inte på det här med höjd när jag lade i sallad, tomat, avocado, hamburgare, ost, ananas, bacon och rödlök) och äppelpaj så är mina naglar återigen förstörda. Det här eviga problemet med att de viker sig, frasar sig (?) och allmänt bryts av ger inte med sig, trots insmörjningar, filningar, klippningar, lackningar och vitamintillskott.
 
Någon som har tips eller råd angående detta? Jag både bönar och ber! 
Kommentarer
Postat av: Malin Baltzar

Jag jobbade i sju år på ett kosmetikaföretag innan jag bestämde mig för att börja plugga och ett av märkena vi sålde var Trind. En del kan vara överkänsliga mot Trind, så man ska alltid prova på en nagel först innan man målar på alla, men det är verkligen mirakelmedel för tunna och sköra naglar. Blir garanterat starka och kan växa sig långa :)

Svar: Men vilken tur jag har - både amerika och nagel-hjälp får man! Jag ska ta och beställa så fort jag kommer hem till Sverige :) Tack!
None None

2013-04-23 @ 01:05:50
URL: http://malinbaltzar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0