Sunny Spring.

Det märks verkligen att våren äntligen är här! Även om det inte är varmt och soligt varje dag så är temperaturen i genomsnitt i varjae fall högre, och solstrålarna tittar ofta fram. Jag längtar som bara den efter sommaren, när man kan gå och köpa mjuklgass i bara shorts och tröja. 

Mina dagar spenderas antingen vid skrivbordet eller på biblioteket, men ungefär samma saker händer var jag än sitter - plugg inför exams! Det är otroligt tråkigt tycker jag, men det känns skönt att man snart kan lämna ännu ett år i skolan bakom sig och att north carolina närmar sig med stormsteg. I dagarna ska jag se till att boka min flygbiljett så jag kommer dit i tid :). 


I helgen blir det vår efterlängtade resa till Oban, vilket jag ser ofantligt mycket fram emot. Det ska bli skönt med lite äventyr och vila, i ett. En lång tågresa genom naturen ska också bli härligt. 

Tog en bild på finaste platsen på skolan igår, en lång bäck de grävt som rinner genom området. Vååår!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0