Vill inte.

Jag har än så länge haft en otroligt härlig vecka i kära Svealand, och jag tror inte att denna sista dag kommer göra något som förändrar det. Jag har fixat sommarjobb, festat runt och kommit sist i bowling, och annat sånt man passar på att göra när man bara har en vecka hemma - ringa vårdcentralen, tre skolsköterskor och bvc, packat upp lådor och vandrat till ICA cirka tusen gånger. Med andra ord - det är skönt att vara hemma! Jag hade gärna stannat några dagar till så jag haft tid att bara njuta av att vara hemma. 

Självfallet har det också blivit en hel del North Carolina snack, och jag kan inte annat än att önska att tiden gick liiite fortare, för nästa år hoppas jag att njuta av det här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0