Bar Crawl versus Pub Crawl

I fredags förra veckan drog jag och resten av the Swedish Flat Mafia (dvs. mina roomies) ut på ett eget litet bar crawl, där vi gick till först TGI Fridays och sen Hummingbird. Vi drack världens största och kanske godaste drinkar på TGIs, och liiiite mindre goda drinkar på Hummingbird, som för övrigt var ett jättemysigt ställe vi definitivt kommer besöka igen. 

 
Så här såg det ut, med drinkar som kanske var större än våra huvuden till och med, och fina hjärtan i drinkarna! 

I fredags denna veckan så hade jag, tillsammans med International Society anordnat ett Pub Crawl där vi delades in i fyra olika lag som sedan besökte fyra olika pubbar. Tyvärr så förlorade vi vår gröna maskot (Kirschteiger) tidigt in på kvällen, men det gula laget tog definitivt revansch från förra gången med tanke på att vi nu var kvällens största lag! Sjukt kul hade vi och jag kom hem först kl 2! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0