Kelvingrove

Även denna vecka har vi blivit blessed med sol här i Glasgow, så i onsdags tog jag tillfället att ge mig ut på en rejäl långpromenad. Denna gång blev det en vandring genom hela Glasgow (kändes det som), över motorvägen och till Kelvingrove Park och Museum. West End, som de ligger i, är definitivt Glasgows finaste område tycker jag, och Glasgow Uni ligger så fint i bakgrunden. Jag gick genom parken hela vägen till muséet där jag tog mig en titt, sen gick jag tillbaka hem en annan väg, och solen sken minsann på mig hela tiden. 

 
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh så mysigt!

Postat av: mamma

Det låter som en härlig promend. Är våren på väg till Glasgow?

Svar: Det känns så, det har i alla fall varit strålande sol en hel del dagarna nu, så det är bara att ta på solbrillorna ;)
None None

2013-02-12 @ 17:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0