Sunny Days

Idag har det varit strålande sol i Glasgow hela dagen så jag tog tillfället i akt och tog på mig solglasögonen och gick ut på lång promenad till mitt favoritställe, Glasgow Necropolis. Innan detta bjöds jag på pannkaksfrukost av Åsa, smarrigt! Det blev en runda till gymmet på väg hem från promenaden och det var också himla härligt. Än så länge har jag lyckats gå tre gånger i veckan, hoppas det håller i sig! 

När jag kom hem blev det scones a la moi till mig och Åsa, innan jag läste i min härliga bok. Jag kommer avsluta kvällen med lite film och mys! 

 
Lite bilder som jag tog idag på Glasgow Necropolis, Glasgow Cathedral och mitt förra hem, University of Strachlyde Campus Village. 
Kommentarer
Postat av: mamma

Hej! Det ser nästan ut att vara vår redan, av bilderna att döma.

2013-02-06 @ 20:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0