Sunny spring

Jag skulle nu vilja påstå att det inte regnat i denna stad på över två veckor, vilket nog måste vara något slags rekord för Skottland. Solen ska fortsätta skina i några dagar till, och än visar inte prognoserna något regn. Nu skriver ju jag om vädret i typ varje inlägg, men jag har verkligen märkt hur beroende jag är av sol, jag är på mycket bättre humör och är mycket piggare de dagar det är sol här.

Jag passade på efter ett möte idag att ta mig ner till Glasgow Green (även detta ett favoritställe i stan) för en långpromenad, och det var så himla skönt.

 
Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken tjusig byggnad. Ser ut som ett jättestort växthus, eller?

Svar: helt rätt, men det är inte så intressant där inne tyvärr.
None None

2013-03-04 @ 17:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0