Let it rain.

Idag har det verkligen bara regnat hela dagen, rain, rain, rain, säger jag bara. Det har regnat och blåst som bara den, och det ska bli så skönt att krypa ner i varma sängen om en stund och bara ligga där och värma upp mig. BBC säger också att den här hemska blåsten kommer vara ännu värre imorgon eftermiddag, men ibland har de fel så jag hoppas innerligt på det!

För övrigt har jag haft en underbar dag, det började med ett långt besök på gymmet, följt av ett möte med International Society, shopping, middag på The Counting House och slutligen Pub Quiz på vår union. Vi förväntade oss ett fint £100 pris och högsta plats på prispallen, men istället hamnade vi på den gamla vanliga sistaplatsen. Kul var det i alla fall och vi har redan planerat återbesök!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0