Motivation.

Nu har jag, i kanske fem (har tappat räkningen) dagar; vaknat, promenerat till biblioteket, promenerat från biblioteket, och lagt mig för att sova, allt för att börja om med samma visa igen. Om jag är trött? Ja.

Därför blev det så att jag tog liiite extra rast idag och gjorde nya bakgrundsbilder till datorn, allt för att få den där extra motivationskicken jag kan behöva ibland. Här är resultaten:

1. Älskar, älskar bisonoxen (mamma kanske förstår vilken park det är?), och är ganska säker på att stora bilden kommer från Skottland :) 
 
2.
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh så mycket bra citat!

Postat av: mamma

Jag tror att den vackra bilden med, vad det nu är, är från nationalparken i Nordamerika. Stämmer det? Jag minns inte namnet på nat.parken men känner igen det om jag hör /ser det.

2013-01-15 @ 11:35:43
Postat av: mamma

Förlåt, bisonoxen alltså.

Svar: Ja, Yellowstone var det ju då ja, det pratade vi ju så mycket om :P (det här är en smiley som räcker ut tungan).
None None

2013-01-15 @ 11:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0