Nothin' last forever but the earth and sky.

Äntligen, Äntligen, så har jag ledigt. Inte "två dagar mellan skolan" eller "jullov med tre tentor framför mig" utan "sex himmelska dagar utan några som helst måsten". Det är så skönt så det nästan är jobbigt (bara nästan) och än så länge har jag inte gjort ett dugg. 

Det har blivit en runda till mataffären och en drinkkväll, men mer har det inte blivit. Jag slappar för fullt men ska hinna med lite roliga saker i helgen också. Utgång, långpromenad, gymbesök och hemmafest i lägenheten ligger på schemat, och ikväll blir det också en ost- och spel-kväll här. 

 
Det blev visserligen tidig hemgång för mig pga huvudvärken från helvetet, men drinkarna (eller utsikten över hela jäkla stan) hemma hos Feggan kan man inte klaga på. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0