Pluggelilugg.

Som vanligt pluggas det för fullt här, men aldrig har det blivit så mycket på så lite tid. Exams är i full gång och jag har tickat av 1 utav 3, de andra två ska jag nog klara av på tisdag. Efter det väntar en massa roligheter, men först måste jag klara av den här veckan.

Jag har laddat upp med en massa healthy snacks, såsom riskakor och cereal bars, i ett hopp om att göra det här plugget liiiiite mindre dödstråkigt. Vi får se om det funkar. Om inte annat har jag hittat världens bästa spellista attt lyssna på medans jag pluggar - Jukebox: 100 akustiska pärlor heter den, och ni hittar den på Wimp, som är norrmännens version av Spotify! 
 
Hade det nu inte varit så att jag lever "nyttigare" med mina clementiner och allt, hade jag nog kört på denna idén, tror den skulle funka bra för alla i lägenheten faktiskt ;) . 

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!
Jo men absolut, eller bilar eller något annat. Hjärnan vill jämt ha kul så det gäller att motivera sig, men det är komplicerat. Kan ju variera belöningen kanske? En promenad och en god, rykande kopp te kan också funka. Men i viket fall,; du har koll.

2013-01-15 @ 11:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0