Skolstart

Idag var min sista lediga dag innan skolan börjar igen, men jag har ändå haft lite att pyssla med idag. Jag började med att hjälpa till på ett möte med internationella studenter som välkomnades till skolan, de hade väldigt många frågor så det tog ett tag, men det var jätteskoj att träffa alla som ska läsa här denna termin.

Sen drog jag mig direkt vidare till gymmet och körde en omgång som definitivt kommer att kännas imorgon! Det blev sen en nödvändig shoppingrunda där jag handlade allt från tvål till baguette. Yumm. Jag tänker dock inte ljuga utan kan erkänna att resten av dagen så slappade jag i sängen och tittade på serier och läste, trots n growing tvättkorg och stökigt rum. Oh well. 

I och med att jag bara har två kurser och där med två dagar i skolan så tänker jag försöka hålla klagandet till ett minimum denna termin, inte kan man väl beklaga sig över att man har för lite att läsa? 
Kommentarer
Postat av: mamma

Perfekt, då kan du hjälpa mig att läsa, kanske!?

2013-02-06 @ 20:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0