Sveden.

Som ni märkt blev det inte något bloggande efter jul, jag hade fullt upp med studierna och att njuta av julen och Sverige.

Det blev en runda till vårt sommarhus med nästan hela familjen och träff med lite vänner där. Sen firade jag en tyst men mysig nyårsafton hemma, och vaknade upp pigg och glad på årets första dag.

Jag hann även med att träffa lite fler vänner,och en sista utgång med brorsan och company, som minst sagt gick vilt till! Lite mer mys och pyssel hemma, sen var det dags att packa min Lingonbröd, Romanasoppor och Hollandaisesåser i min nya resväska och komma tillbaka.

Jag bjussar på den här:

Det märks att familjen är van vid mitt, milt sagt, speciella beteende.
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, klockren bild! "Bara ignorera henne, det är Frida, en dag blir det nog ordning på henne ska vi se..." ser alla ut och tänka. Ny profilbild peutêtre? :D

Svar: Ja, det känns ofta så, ingen blir arg eller irriterad längre, de har bara accepterat att jag är en generellt speciell människa som älskar att störa...
None None

Postat av: mamma

Hallå, jag vet inte ens om jag märkte vad du hittade på. Vi satt nog inbegripna i något samtal, eller något på tv:n.
Men jag märker verkligen inte att du älskar att störa.

Svar: Jag? Störa? Sånt håller inte jag på med.
None None

2013-01-15 @ 11:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0