Take me down to paradise city.

Det är helt omöjligt att beskriva, men jag har ett konstant pirr inom mig, som 1000 små fjärilar eller 100 hackspettar, beroende på om jag är förväntansfull eller nervös, och ibland 500 små svalor när det är så där mittimellan som det är just nu. Jag vill flytta fram tiden en månad, två veckor och två dagar, tills det är min tur, min tur att få min dröm uppfylld och min tur att få uppleva allt det där jag alltid pratat om. Men samtidigt så vill jag njuta av längtan, bläddra i mina reseböcker och googla mina resemål tills jag vet precis allt som jag vill hinna med. 

När det kommer in en amerikan på jobbet, när Nights in Rodanthe visas på kanal 5, när countrymusik spelas på radion, när jag ser friterad kyckling, när en främling har på sig cowboy boots, ja, jag kan fortsätta hur länge som helst, men nästan allt får mig att längta till den 9e augusti. 

                                           Serendipity, kanske North Carolinas mest kända hus
 
                                             Spana in nedräknaren till höger också! 
Kommentarer
Postat av: Malin Baltzar

Jag känner med dig!! Har varit hemma i Sverige i mindre än en vecka och jag längtar redan hem till NC igen! Men jag får vänta ända till den 14:e augusti... Blä. Men tiden går fort :)

Svar: Synd du inte reser den 9e ;)
Men det förklarar varför bloggen ekar tomt nu, hoppas du bara tar en paus och njuter här hemma!
None None

2013-06-24 @ 23:13:51
URL: http://malinbaltzar.wordpress.com
Postat av: Malin Baltzar

Ja, det hade ju varit trevligt att för en gångs skull slippa åka ensam. För mig alltså. För den som sitter bredvid mig är det inte lika kul ;)

Självklart ska jag fortsätta blogga, det har bara varit galet mycket den senaste månaden och kommer nog förbli så över sommaren. Nämnde jag att jag längtar hem till USA? :P

Svar: Näe det kan jag förstå, själv så petar jag bara på grannen var 5e minut i frågar "Känns allt bra för dig? :D" och låtsas sen att allt känns bra för mig också. yeah right...
Jag håller på att spricka av anticipation här borta, längtar, längtar, längtar!
None None

2013-06-29 @ 23:20:36
URL: http://malinbaltzar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0