Bästa Dagen!!!!

Lyckan är total! För drygt en timme sen fick jag reda på vad jag gått och längtat efter i flera veckor efter, var jag ska åka under mitt utbytesår!! Jag har växlat mellan att vara exalterad och skiträdd, men HALLELUJAH jag fick mitt förstaval!!! Hela nästa läsår ska spenderas på University of North Carolina Greensboro!!!! Jag har aldrig velat åka någonstans så mycket i mitt liv tidigare, det här är helt otroligt vad glad jag är!!

Det är helt otroligt vad mycket jag skrikit och babblat sen dess, och jag kommer nog vakna upp imorgon och tro att det inte är sant, för såna här drömmar kan man knappt tro går i uppfyllelse, men det gör dem!! Ikväll ska det firas!!
Random, googlade bilder på mitt framtida hem, Greensboro (med inslag av Smoky Mountains, N.C.)!!! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0