Utvilad.

Efter familjebesöket, där vi hann med det mesta mellan himmel och jord (Kelvingrove Park & Museum, Botanic Gardens, Shopping, Jamie's Italian, distilleri, Afternoon tea etc. etc.) så hade jag noll tid att vila upp mig innan det blev dags för lägenhetens storslagna påskfest. Vi bjöd in alla vi känner och några till, bakade cupcakes och fixade snacks, och spelade musik på max.

Efter att vi äntligen gick till sängs 04 på morgonen så tog jag en välförtjänt sovmorgon och gjorde inte ett dugg produktivt innan jag gick med tjejerna och Fergus för middag på TGI Fridays! Även det kändes välförtjänt efter en stressig, men väldigt härlig vecka.


Är fenomenalt stolt över kycklingcupcakesen som jag och mikaela lyckades tillverka dagen till ära! 
Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka söta kycklingcupcakes! Skickligt hantverk, hoppas de blev uppskattade!

2013-05-05 @ 19:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0