again and again.

Jag har återigen blivit förkyld (det är inte ens två veckor sen sist) och nu är jag riktigt trött på detta. Sommarn är ju här och inte ska man väl vara sjuk hela tiden då? Dessutom har jag ju sista tentan på onsdag och vill gärna vara på topp då och inte behöva sitta och inhalera Läkerol like my life depends on it! 

När den väl är över så hoppas jag på några härliga dagar i staden jag kallar min tillsammans med alla underbara jag träffat de senaste två åren. Det kommer bli ledsamt att säga hejdå till Skottland som ändå varit "hemma" för mig de senaste två åren, och tanken är ju att jag inte kommer tillbaka förrän om 1,5 år, vilket är en väldigt lång tid. 
 
Förutom att träffa alla nära o kära så komme jag även behöva ge mig ut på stan för en rejäl runda (det blir så när man har två galet Glasgow-shopping-älskande syskon som aldrig får nog med pinaler), klippa mig, gå till banken och förstås packa ihop hela mitt liv, igen

image
Kommentarer
Postat av: Malin Baltzar

Lycka till och krya på dig! Sommarförkylningar är de värsta...!

2013-05-15 @ 00:42:18
URL: http://malinbaltzar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0