One to go, baby!

Äntligen, äntligen, äntligen har jag fått skriva min första och förhoppningsvis svåraste exam denna termin. Det var så otroligt skönt imorse när jag insåg att det snart kommer att vara över, och ännu skönare när det var över. Man är alltid sådär lagom överstressad under en exam, men det gick ändå! Det här med att skriva "on the spot" och inte kunna ta tid att tänka och fundera i några dagar är inte min starka sida, men det blev säkerligen helt okej svar ändå! 


Om exakt en vecka är det dags för min andra, men den görs via dator så det känns inte lika hemskt. Jag måste tyvärr plugga lite mer denna veckan till det ändå, men idag ska jag unna mig en eftermiddag utan studier och imorgon blir det nog en runda på stan! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0