Tröttare än tröttast.

Jag avslutade min andra dag på jobbet för några timmar sedan och nu relaxar jag lite framför Flashdance, en gammal klassiker! Trots en oväntat lång dag på jobbet idag (8 h blev 12 h) så tyckte jag faktiskt att det var kul hela dan! Jag trivs verkligen så himla bra här, och alla tjejer är underbara!

Nu väntar tre dagars ledighet innan nästa jobbvecka, så jag ska catch up med vänner och familj, sova och shoppa lite, vilket man ju måste göra när man kommer tillbaka till landet igen!

Det här med att leva nyttigt sket ju sig dock, jag "måste" liksom smaka allt gott vi har på jobbet så att jag kan hjälpa kunderna, så idag bjöds jag på en Valrhona Passion efter lunch. Den satt inte helt fel den ;) . Inte nog med det, utan jag får frossa bland allt bröd och bullar efter stängning då det bakas nytt varje natt! Familjen klagar inte den heller! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0