Trötter.

Då var vi där igen, det vill säga då när jag har problem med order "Nej". Frida, kan du jobba över? Ja. Frida, kan du ta mitt pass imorgon? Ja. Frida, kan du komma in lite tidigare? Ja. 

Jag känner att jag borde gå här hemma och öva lite Nej, nej, nej och lite non, no, näe, nope också! 

Imorgon blir det dock dags för kaffeupplärning på jobbet för mig, och det ska bli så roligt att faktiskt kunna leka barista och inte behöva be andra fixa kaffet hela tiden. Dessutom, vem vill inte kunna göra häftiga mönster i kaffet? 


Inga höga förhoppningar eller så nej, ska nog vara rätt så nöjd om jag ens lyckas med ett hjärta!
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Välkommen till min värld! Vi borde göra mer som Astrid: http://www.youtube.com/watch?v=wUjC9fByrCA

Svar: Hahaha! Hade jag inte varit så trött så hade jag övat på hennes move, verkar funka. Visste inte att det skulle vara så jobbigt att behöva ställa upp!
None None

Postat av: Malin Baltzar

Jaja, pengar är väl inte fel det heller ;)

2013-06-07 @ 10:31:10
URL: http://malinbaltzar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0