Yeah! It's a party in the usa!

Efter att ha gått och dragit ut på det i flera veckor har jag äntligen bokat en enkelresa till Usa i augusti. Tanken är att den ska ta mig både till Reykjavik och Boston innan jag kommer fram till Raleigh, så någon kort resa blir det inte.

Jag tror aldrig att jag sett fram emot något så här mycket så jag längtar verkligen till augusti nu! Vädret kommer att ligga runt 30C (eh typ 45 i solen då eller? svett.) och det kommer helt enkelt bli fantastiskt! I sann Frida-anda har jag redan spanat in vilka hotell jag ska bo på, buss och tåg som behöver tas och avstånd till skola och stationer och så där. Med andra ord, I'm ready to go!



Hehe kommer att skicka en massa tacky vykort när jag är där! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0